Sitecom LN-121 Gigabit Switch 8 Port

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-121 Gigabit Switch 8 Port op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans Sleeman 29-12-2016

Sitecom network giga Switch, fantastisch product

Geweldige 8 ports Sitecom giga switch, fantastisch product, aansluiten is werken. Ik kan dit product aan ieder aanbevelen. Product gekocht bij MediaMarkt in de Cruquius, thuis gekomen uitgepakt, aangesloten en het werkte meteen. Mooi klein goed te plaatsen.

Pluspunten

• 8 poorten
  • lekker klein
  • Heel makkelijk aan te sluiten

Joost van der V 15-01-2016

Plug & play,
Binnen 2 minuten aangesloten.
Werkt perfect! Internet snelheid gelijk als bij de binnenkomst in de router!
Mooi compact apparaatje!!!

NScholten 09-06-2015

Makkelijk aan te sluiten en je internet blijft snel! Ook gemakkelijk andere kabels op aan te sluiten en het is duidelijk te zien wanneer je verbinding hebt gemaakt. Het kastje is ook nog eens klein waardoor die makkelijk ergens neer te zetten is.

RobertVeghel 13-02-2015

Voor deze prijs heb je een hele nette, energiezuinige 8-poorts gigabit switch. De backbone is 10 Gb dus moet voldoende zijn om meerdere apparaten tegelijkertijd op vol vermogen te laten kletsen.

RobertVeghel 03-06-2015

Inmiddels heb ik hem vier maanden. Tot nog toe werkt hij uitstekend. Ik merk er niets van en ik heb hem ook nog nooit uit/aan hoeven zetten.

PaulusTechneut 19-07-2013

Toppertje deze gigaswitch van sitecom
Utp stekker erin en klaar
Fluitje van een cent
Registratie ook een fluitje van een cent
En ze geven 10 jaar garantie
Aanrader